PRIVREDNA FRANKOFONIJA: Zašto razvijati jezičku strategiju?

Ponedeljak, 21. mart – 13h
Privredna komora Niša
Sreda, 23. mart – 14h
Privredna komora Beograda
Četvrtak, 24. mart – 13h
Privredna komora Novog Sada

Ovaj okrugli sto će se baviti mogućnostima za preduzeća da usvoje jezičku strategiju u poslovanju sa frankofonim tržištima.

1. Kakav uticaj ima strategija „francuski jezik“ na njihov razvoj na frankofonim tržištima?  Kakav značaj ima učenje francuskog za profesionalni razvoj pojedinaca?
Prezentacija Danijela Živkovića, doktora jezičkih nauka, uz svedočenja.

2. Kakva rešenja se nude preduzećima u Srbiji koja žele da komuniciraju sa frankofonim tržištima?

Francusko-srpska privredna komora, Belgijsko-srpska poslovna asocijacija BSPA i Francuski institut u Srbiji će Vam predstaviti svoje ponude u oblasti podrške preduzećima.

Na srpskom jeziku, bez prevoda.

Logos