Dobrodošli

Fitnes i zdravlje – poboljšajte svoje zdravlje i budite fit uz našu pomoć

banner1

Ukratko o nama

Kada se radi o zdravlju, treba napomenuti da je kretanje, pored zdrave ishrane, jako bitno za naš organizam te da u našoj svakodnevnici mora biti određeno vreme koje je posvećeno očuvanju zdravlja. Najčešći saveti za dobro zdravlje uključuju:

Svakodnevno vežbanje

Nije potrebno da trčite svaki dan 50km, ali umerena fizička aktivnost, bilo to trčanje, teretana ili neki vid sporta, je od suštinskog značaja za dugovečan i zdrav život. U zdravom telu i zdrav duh!

Zdrava i pravilna ishrana

Jako mnogo povrća i voća a što manje (ili nikako, ako je moguće) slatkiša i šećera. Naš nutricionista može da Vam mnogo pomogne u kreiranju plana ishrane, kako biste što pre postigli pozitivne rezultate.

Motivacija

Motivacija pokreće sve,i Vas i Vašu želju za fizičkom aktivnosti pa čak i poštovanje dijete! Motivišite sebe da istrajete u misiji zdravog života, da fitnes bude dio Vašeg životnog plana i da zdrava i pravilna ishrana budu Vaša svakodnevnica.

Unošenje zdravih namirnica

Povrće je najbitniji dio naše svakodnevne ishrane i zaista treba obratiti pažnju da se ono svakodnevno unosi u naš organizam. Ono ima mnogo pozitivnih efekata na naše zdravlje a ispod su navedene koristi od povrća koje naš organizam dobija od svakodnevnog unosa.

  • Povrće smanjuje rizik od srčanih obolenja
  • Smanjuje rizik od nastanka kancerogenih obolenja
  • Smanjuje rizik od dijabetesa i gojenja
  • Smanjuje generalnno unos kalorija u organizam
  • Razbija kamenje u bubrezima i poboljšava rad istih
  • Čini našu kožu zdravom, i usporava starenje kože
  • Odlično „balansira“ našu težinu
  • Poboljšava rad creva i niveliše nivo bakterija u istim
  • Brzo oporavlja mišiće i čini Vas agilnijim i mlađim
  • Poboljšava spavanje (REM fazu posebno) i Vaše generalno psihičko stanje
  • Ojačava imunitet više nego bilo koja tableta ili lek

Pored ovih koristi, naučna istraživanja su pokazala i mnoge druge benefite koje nam povrće obezbeđuje. S toga, svakodnevni unos povrća je i više nego potreban!

fruit@2x
carrots

Najbrzi način da dobijete trbušnjake

Intenzivniji kardio treninzi – kardio treninzi drastično ubrzavaju rad srca, što dovodi do „prženja“ masnih naslaga, koje su najveći krivac zašto nemate trbušnjake. 3 do 5 kardio treninga sedmično će Vam smanjiti masne naslage na stomaku te ćete brže dobiti trbušnjake.

Mnogo trbušnjaka – nemoguće je ukazati koliko je vežbanje trbušnjaka bitno za dobijanje istih! Naravno, imajte na umu da sama vežba trbušnjaka neće smanjiti masne naslage na Vašem stomaku ukoliko ne kombinujete druge vežbe, kardio treninge i pravilnu ishranu. Ali nikako ne izostavljajte vežbe trbušnjaka.

Povećan unos proteina – što manje masti a što više proteina! Dovoljan unos proteina će sigurno da smanji Vašu težinu, poboljša metabolizam i oporavi mišiće nakon intenzivnih treninga. Meso, jaja, morska hrana, semenke i orašasti plodovi su najbolji izvori prirodnih proteina!

Zaboravite na čokolade, čipsove i kolačiće – sva obrađena hrana se visokokalorična i sadrži veće količine masti i soli a to Vam nikako ne treba. Bazirajte ishranu na sirovom voću i povrću !

nutrex-lipo-6-black-uc-athlete

3 super namirinca za ravan stomak

Kada se radi o namirnicama koje su se najbolje pokazale za dobijanje trbušnih mišića kod žena, postoji nekoliko njih koje se ističu među ostalim. Naravno, svo povrće je bitno za organizam, ali ukoliko želite da što pre dobijete ravan i ženstven stomak, postoji nekoliko namirnica koje su jako bitne kod žena i koje moraju biti dio ishrane.

Sveži krastavci

Sa preko 90% tečnosti u sebi, sveži krastavci bi trebalo da budu dio Vaše svakodnevne ishrane. Veoma se lako spremaju, osvežavaju Vas na velikim vrućinama i drže hidriranim i lako se kombinuju uz druge zdrave namirnice.

Banane

Banane su prepune kalijuma a ujedno su i jedan od najboljih pokretača metabolizma. Sprečavaju nadutost a zahvaljujući natrijumu, zadržavaju vodu duže u organizmu i čine Vas hidriranim.

Papaja

Ovo tropsko voće je bogato vitaminima A,C i Ea takođe sadrži i enzim papin koji je zaslzžan za razlaganje hrane koja se inače teže razlaže u organizmu. Odlično se kombinuje i slatkoj i slanoj varijaciji jela.

73d51c22edd9cb1abefa3f9df1b24db4

Pročitajte više na blogu